hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در دهه فجرامسال  79 پروژه با اعتبار 437 میلیارد تومان افتتاح و کلنک می شود

مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

در دهه فجرامسال  79 پروژه با اعتبار 437 میلیارد تومان افتتاح و کلنک می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام دهه فجر امسال ۷۹ پروژه با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام دهه فجر امسال ۷۹پروژه با اعتبار ۴۳۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

عادل مصدقی در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر سال گذشته ۶۵ پروژه با اعتبار ۲۰۴ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان افتتاح شد که این میزان در سالجاری با رشد ۱۰۴ درصدی از نظر اعتبارات رو به رو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال۷۹ پروژه در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اعتبار آن ۴۳۷ میلیارد تومان است.

مصدقی ابراز داشت: از این تعداد ۷۱ پروژه در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و هشت پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 وی افزود: مشارکت نیز در ناوگان حمل نقل عمومی باری داشتیم و ۲۲۳ دستگاه ناوگان سنگین و هفت دستگاه ناوگان سبک را با یک هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق بخش خصوصی در جهت بهبود ناوگان حمل نقل عمومی به کارگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: در آزادشهر ۹ پروژه به مبلغ ۳۳.۵ میلیارد تومان، در آق قلا دو پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، در بندرترکمن چهار پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، در بندرگز چهار پروژه ۵۱.۵ میلیارد تومان، در رامیان هشت پروژه با اعتبار ۲۱.۵ میلیارد تومان، در علی آباد کتول هفت پروژه با ۵۶.۷ میلیارد تومان، در کردکوی هشت پروژه با ۴۳ میلیارد تومان، در کلاله پنج پروژه با ۶۰ میلیارد تومان، در گرگان ۹ پروژه با ۳۹ میلیارد تومان، در گنبدکاووس هفت پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان، در مراوه تپه پنج پروژه ۲۴ میلیارد تومان، در مینودشت پنج پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان و غیره پروژه افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد